Alla skolbesök över och vi svämmar över av intryck

Vilken resa!

Igår var alla ute på sina skolbesök och idag har vi delgett varandra. Vilka intryck! Vilka upplevelser! Alla grupper har presenterat sina besök på 40 minuter, det låter länge men alla hade svårt att hålla tiden. Alla hade så mycket att berätta!

Här på bloggen kommer alla grupper att presentera sina besök, så håll utkik, snart får även ni komma in på ett virituellt besök på de skolor vi besökt!

Om Ida Söderman

Jag är svenska som andraspråkslärare i grunden och utbildad IT-pedagog och jobbar som utvecklingsledare på Futuraskolan med skolor och förskolor i stockholmsområdet. Jag gillar modern teknik och jag brinner för språk och språkutvecklning. Detta är en perfect match i mina ögon. Jag gillar Google drive, iPads, datorer, Youtube, sociala medier, forskningsförankring, nytänk, omtänk och choklad.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Alla skolbesök över och vi svämmar över av intryck

  1. Birgitta Andersén skriver:

    Hej!
    Londonvistelsen är över och nu är jag är samtidigt utpumpat och påfylld av energi
    Mycket jobb, fint arrangemang, prat,skratt,diskussioner,lite shopping;jag köpte för lite nu i efterhand!
    Jag hoppas att vi kan jobba med samma glöd hemma och vi kan komma långt tillsammans! Jag hoppas på många fler utbyten och i det vill jag engagera mig.
    Hej från Birgitta Andersén

Kommentera

