Skolstils Karin Ohlis bilaga till hennes workshop

Alla ni som var på Karin Ohlis workshop om Skolstil på Paddagogikträffen fick inte hennes dokument. Här finns det för er som blev utan (eller till er som vill ha allt digitalt):

Workshop Skolstil

Om Ida Söderman

Jag är svenska som andraspråkslärare i grunden och utbildad IT-pedagog och jobbar som utvecklingsledare på Futuraskolan med skolor och förskolor i stockholmsområdet. Jag gillar modern teknik och jag brinner för språk och språkutvecklning. Detta är en perfect match i mina ögon. Jag gillar Google drive, iPads, datorer, Youtube, sociala medier, forskningsförankring, nytänk, omtänk och choklad.
Det här inlägget postades i appar, it-konferens, paddagogik. Bokmärk permalänken.

Kommentera

