Att komma till vägens slut.

Så, mina vänner, nu har vi kommit till vägens ände. Kommunen har fattat ett beslut. Enheten ska delas.

Vi tackar alla som följt vår resa för all positiv feedback och glada rop. Men nu är det slut. Over. The end. Som EN enhet dvs, delarna fortsätter givetvis!

För sista gången: #sisdjupdalbrage

Om Ida Söderman

Jag är svenska som andraspråkslärare i grunden och utbildad IT-pedagog och jobbar som utvecklingsledare på Futuraskolan med skolor och förskolor i stockholmsområdet. Jag gillar modern teknik och jag brinner för språk och språkutvecklning. Detta är en perfect match i mina ögon. Jag gillar Google drive, iPads, datorer, Youtube, sociala medier, forskningsförankring, nytänk, omtänk och choklad.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar